søndag den 26. august 2012

Total Recall eller The Expendables.

Jeg har fået to fribilletter af min far, som han havde fået af Post Danmark, for et spørgeskema.
Jeg skal jo selvfølgelig i biografen med min dejlige kæreste, som en tak for det han gjorde igår.

Jeg har bare et problem, jeg kan ikke finde ud af om jeg helst vil se, "Total Recall" eller "The Expendables" ??

Jeg tror at jeg helst vil se "The Expendables" men det er bare en to'er så jeg ved ikke om man skal have set 1'eren for at kunne følge med. Men det r den der har de største skuespillere med, som Stallone, Willis, Van Damme, Schwarzenegger, Norris og Statham og så videre.

Nogle af jer der har været inde og se nogle af filmene?

Ellers får I lige begge Trailers her;

The Expendables 2



Total Recall

Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...