torsdag den 16. august 2012

Skolestart - Gymnasiet.

Uha ja, så var det i dag at jeg startede på HG - Helsingør Gymnasium - så jeg stod for første gang i meeegeeet lang tid op, meget tidligt.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var oppe klokken lidt i 6.
Jeg skulle godt nok først med et tog 7.22 men jeg kan godt lide at ligge længe i sengen om morgen og ikke stresse. Der er ikke noget værre end når man stresser om morgen, det giver bare starten til en dårlig dag, synes jeg.

Men da jeg så var klar og stod og ventede på stationen meddelte de overhøjtalerne at mit tog var 20 min forsinket, fedt fedt fedt! Så jeg måtte ringe til min far og få ham til at køre mig så det endte alligevel lidt stresset, men jeg kom i det mindste ikke for sent.

Dagen har bare stået på at lære hinandens navne og lære lærerne at kende og finde rundt på skole.
Halv to eller sådan noget havde vi fri og så ville jeg bare gerne hjem og sove ;-)
Jeg faldt først i søvn meget sent i nat, så jeg var mega træt!

I morgen skal jeg vidst være i skole til halv fire, så skal jeg hjem og så kommer min kæreste og så skal vi egentlig bare fredags hygge. Lørdag skal han op og til fødselsdag hos en ven der ikke bor så langt fra mig. Når han er taget afsted så tager jeg til Helsingør med min far og søster. Vi skal ind og have skoletasker og gardiner og sådan lidt.

Søndag skal min far til Århus så mine søskende skal hjem til vores mor og jeg skal hjem til Peter og være, forhåbentlig, vi har kun snakket kort om det. Der skal jeg så være til tirsdag :-)

Det var bare lige et lille indlæg om hvordan mine kommende dage kommer til at se ud.
Jeg skal snart i bad og så tror jeg jeg sætter en film på og ellers skal jeg bare sove.


Er I startet i skole, gymnasie, arbejde whatever? ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...