onsdag den 15. august 2012

Top 3 - kjoler

Jeg sad lige her til morgen og tænkte at jeg gerne ville have nogle nye kjoler.
Så jeg gik ind på nelly's og her er hvad jeg fandt.

Top 1
Min klart 'most wanted' er den her! 
Jeg synes at den er så sød og flot på så mange måder!
Og så elsker jeg at den kun har en skulder.
Jeg elsker den simpelthen! 


Top 2
Den næste kjole, var faktisk en kjole jeg kiggede på allerede da jeg skulle købe galla kjole.
Den er bare rigtig fint skåret, den er stropløs, men den går ikke bare lige hen over brystet, den går lidt op. Super super lækker og jeg tænker stadig på den! 


 Top 3
Den her kjole, kan fås i sort og hvid, med en eller to ærmer, med dyb udskæring i ryggen eller ej.
Så den har jeg brugt rigtig meget tid på at finde ud af, hvilken der er bedst. 
Jeg fandt frem til at jeg helst vil have den her i hvid og med to ærmer. 
Rigtig sød!


 Bonus
For at bruge de to øverste kjole i hvert fald, ville jeg også rigtig gerne have sådan en. 
En stropløs bh som selv sidder fast. Super smart!
Man kan også få dem i light, hvor de ikke er glatte på oversiden men hvor det er stof (det ligner det i hvert fald).
Man kan også få dem i sort, og det er helt klart en jeg må eje på et tidspunkt. 


Alle kjolerne er herfra
Bh'en er herfra

Hvad synes I om dem?

2 kommentarer:

  1. hejsa :D ... kan ikk se hvor du har fundet den hvide kjole (din nummer 3) .. den er bare super sød.
    håber du kan hjælpe!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie.
      Alle kjolerne er fra Nelly.com
      Den hvide kjole er af mærket John Zack jeg har fundet et link til dig her; http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tøj/festkjoler/john-zack-911/slash-neck-lace-dress-911011-13/
      Min veninde har den dog, og den er det største fejl køb hun nogensinde har gjort, for det første er den vidste lidt stor i størrelsen, men den er ikke hvid, den har et meget gulligt skær over sig. Det er rigtig ærgerligt fordi den er god til fest, men det er også en rigtig fin sommerkjole.
      John Zack laver dog rigtig mange fede kjoler så jeg synes bestemt at han er et kig værd - her er linket til Nellys udvalg med ham; http://nelly.com/dk/søg/#SearchString=john+zack
      Håber du an bruge mine svar!
      xx Nicoline

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...