mandag den 20. maj 2013

Hovsa // Just ordered

Jeg havde ret... Min postmand får aldrig fred.
Jeg har ikke engang fået mit infinity bracelet hjem, som ellers var det sidste jeg manglede før jeg allerede har bestilt 5 nye ting. Er lige for afhængig af eBay.
Her er hvad jeg nu har bestilt.

Sådan et sæt med armbånd her har jeg længtes efter i 100år! 
Der er sindsygt mange billeder med dem ide på WEHEARTIT, og jeg bliver helt forelsket hver gang jeg ser dem! Nu fandt jeg dem endelig på eBay, til 41kr. eller sådan noget, så det var med at bestille dem hjem i en fart da det var det sidste par! 
De har dem også i guld, og så har de dem hvor man kan bestille dem enkeltvis. 
Her er der link; Bracelets.

Så har jeg virkelig gået og længtes efter et virkelig sødt iPhone cover. 
Men mange af dem jeg har fundet er til 5'eren, og jeg har desværre kun 4s'eren. 
Men endelig så fandt jeg en sælger som havde en helt masse vildt søde covers. 
Jeg tror jeg fandt 5 eller sådan noget jeg bare måtte have! 
Jeg startede så bare med at bestille en hjem, for lige at tjekke kvaliteten osv. 
Her er der link; Iphone Cover.


Så bestilte jeg disse to vildt søde armbånd hjem. De havde dem i 4 farver, hvid, sort, rød og militær. 
Jeg valgte de to søde, fordi at de ville være super flotte her til sommer. 
Her er der link; Søde armbånd.

Der er ikke noget billede af lige dette iphone cover, men det er denne farve jeg har bestilt den hjem i. 
De har dem i 10 forskellige farver, alle sammen med glitter. 
Jeg synes bare at de er meget fine, til lige at pifte det hele lidt op. 
Her er der link; iPhone case.


Jeg skal til at gøre mig klar, fordi om lidt så skal jeg i biografen med min far og søskende, og se den nye Iron Man film! Der er sindsygt mange gode film i biografen for tiden! Gid man dog havde pengene, så jeg kunne se dem alle sammen! Har I nogle film I gerne vil se? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...