fredag den 31. maj 2013

Just ordered // Nelly.com & eBay

Ja, når nu det er blevet sidste bankdag i måneden og SU'en er gået ind.
Skulle jeg selvfølgelig lige shoppe lidt på eBay.com og Nelly.com

Her er hvad jeg lige har bestilt;

Denne kjole fra Nelly.com nyeste kampagne hvor alle deres "Little Black Dresses" kostede 149kr. 
Det jeg godt kan lide ved denne kjole, er at den her er lidt længere men heller ikke alt for lang, derudover er der også aftagelige og justerbare stropper med hvilket jeg bedst kan lide. 


Disse søde øreringe til 25kr. 
De var på tilbud, og jeg synes bare de er så fine! 

Så har jeg bestilt 2x disse armbånd. 
Et sølv og et i den farve der hedder gun black.


2x 3000 pcs. blandede neglesten. 

Nyt og lyserødt ur! :D 

Lyserød cosmetic bag! 

Et shamballa armbånd også i gun black, så jeg kan mixe og matche lidt med de andre nitte armbånd og dem som jeg sidst bestilte hjem, som jeg stadig venter på.

Og et armbånd sæt der også er ret fedt. 

Ihhh jeg glæder mig til det kommer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...