mandag den 27. maj 2013

Træning

Jeg er begyndt at træne.
Jeg er ikke så god til at der med at være tilmeldt et fitness center.
Så derfor har jeg fundet nogle af de der "30 days challenge" og er nu begyndt på dem.
Jeg har lavet et helt skema - fordi sådan er jeg jo, det har jeg det bedst med.

Her er hvad jeg laver:




Den er laver jeg så bare med vægte.

Derudover så har jeg også tilføjet "sit-ups" da man jo også gerne vil have en flot mave, her til sommer. 


Nå jeg får SU, skal jeg ud og investere i en hulahopring, I ved dem der giver mavemuskler.
Nogle der kender et godt sted hvor man kan få dem billigt? 

Jeg er allerede begyndt, og har overstået day 1.
Jeg har et enormt godt stofskifte, så derfor går der ikke længe før jeg kan mærke og se det.
Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...