torsdag den 9. maj 2013

Post no. 1 - Berlin

Hej dejlige læsere! Jeg ankom i går aftes til Berlin. Jeg sad ude til klokken 22.00 i bare arme.

I dag regnede det list, men det var stadig varmt, så kom solen og vi har trasket byen rundt. Det er helligdag i dag, ligesom i Danmark, derfor var butikkerne også lukkede hernede. Men det var så en god mulighed for at se seværdigheder, og hvad man nu eller skal hernede. 
Ved fjernsynstårnet. 
Ved Memorial Holocaust
Stykker af Berlin muren

En fod i øst, og en i vest
Potsdamer Platz - det gamle ingenmandsland, det stykke jord der var i mellem de to mure. Nu er det bygget op som en storby, lidt New York agtigt! 
Drukket milkshake m. scoop på Haagen-Datz. SÅ lækkert! 

Det var sådan lidt hovedpunkter fra min første dag i Berlin, og jeg elsker det simpelthen! Om lidt skal jeg ud og spise lidt Italiensk og så går der nok ikke længe inden jeg sover. Skal være veludhvilet til i morgen så jeg kan mega shoppe 😉






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...