søndag den 5. maj 2013

Jeg venter i spænding..

Jeg har jo en kraftig afhængighed af eBay.com - og er nu igen kommet til at bestille noget mere hjem.
Postbudet der levere til min gade får aldrig fred, eller også tænker han alt muligt om mig.
Men det må han jo selv om!
Jeg har bestilt nogle ret lækre ting hjem igen.

Har endelig fået bestilt mit "Infinity bracelet"

Og endnu et af disse bindearmbånd. 
Jeg har i øvrigt også fået det sorte hjem!
Så nu ville jeg have det i en mørkere pink, så tænkte jeg at jeg kunne matche dem sammen.

En toilettaske som jeg har manglet i 100 år. 
Så synes jeg det var mega fedt at de havde den i leopard mønster!

Endnu en clutch, da jeg synes de er lidt federe at bruge som punge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...