lørdag den 25. maj 2013

New in

Jeg glemte desværre at blogge i går, men jeg var først hjemme kl. 18 og så skulle der laves pizza, og så hyggede jeg med min familie hele aftenen, med Transformers 3 og is. ;-)
Men jeg hentede jo en lille pakke på posthuset, som indeholdte mit længe ventede infinity bracelet.
Så tog jeg videre ind til København for at hente den lip gloss, som jeg fik som trøstepræmie u konkurrencen om en læbeforstørrelse, hvilket I kan læse om i dette indlæg.
Jeg vandt jo desværre ikke, men jeg blev en af de 10, som der havde flest stemmer, og derfor vendt jeg en Restylane lip gloss. Men de havde desværre ikke den rigtige hjemme, så han ville sende den til mig i løbet af næste uge. Så det må jeg også vente i spænding på. Så ja, det var en lidt spildt tur til København, som jeg brugte mange timer på, rigtig irriterende.

Men her er mit nye armbånd;


Jeg er simpelthen så glad for det, og glæder mig meget til at bruge det! :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...