torsdag den 30. maj 2013

Just ordered

"Just" er måske så meget sagt, men i går aftes bestilte jeg den hulahopring med vægt, som jeg har lavet et indlæg om i går.



I dag fik jeg så besked om at den var sendt af sted, og ville være her i løbet af 1-4 arbejdsdage.
Jeg glæder mig meget til at få den, da det er en træningsmetode som jeg synes er enormt sjov og gerne står i lang tid og gør det. Vi har en hos min mor og jeg bruger den hver gang jeg er der.
Jeg har taget den 1.2 kg. som er den mindste og til 195kr. - dog 250kr. når fragten er medregnet.
Min mors er nemlig også 1.2 kg. og den er jeg faktisk meget godt tilfreds med.
Så kan jeg altid træne lidt længere tid, og det gode er at man ved man ikke bliver overbelastet, hvis man som jeg først lige er gået i gang med at træne. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...