søndag den 12. maj 2013

New in - Berlin // Pakkepost

Nu er jeg endelig hjemme og har pakket ud, så jeg tænkte at jeg lige vill vise jer alle de ting jeg har købt dernede. Da jeg kom hjem, tømte jeg med det samme også posten, da jeg jo venter mange pakker, der var så også kommet tre af dem!
Jeg kan mærke at jeg er ved at blive afhængig af at modtage pakker.. Det er ikke helt godt.
Nå men her er hvad jeg har købt i Berlin, på færgen og i Bordershop, og hvad jeg har fået i pakkerne.

Jeg skriver ikke priser på, da det er i euro, og på bordershoppen var det jo meget billigere!

Jeg var inde i et stort supermarked-agtig butik. 
De havde bare ikke madvarer. Men de havde enormt meget kosmetik, parfumer, cremer o.lign. 
Rossmann, kender I det? 
Nå men der købte jeg en virkelig flot øjenskygge, og matchende neglelak. 
Neglelakken er dog ret tæt på den jeg næsten lige har købt fra L'oréal - bare lidt lysere. 
Jeg købte en ny puder, fra et mærke jeg ikke har hørt om før - Astor. 
Jeg købte også en ny øjenbrynsblyant, bare fordi det er så billigt og jeg nok snart løber tør, så er det meget rart at have en ekstra. 
Så købte jeg en mascara, fra Maybeline, og den var sindsygt billig, og jeg tror den er ret god. 

Så var jeg også i H&M, hvor jeg købte denne skjorte, som jeg længe har ville have. 
Den er fra Beyoncé's nye collection.

En ret fed armygrøn top. Rigtig god til sommer, tror jeg.
Købt i New Yorker.

En top fra H&M som jeg længe har ledt efter, den var bare meget billigere dernede! 
Den farver tror jeg er mega lækker til sommer, når man er rigtig solbrun! 

Sorte shorts. 
Fordi jeg simpelthen kun har 2 shorts, et par af dem er badeshorts, som jeg kan passe, da jeg har tabt mig. Så købte lige 2 nye par.

Her er det andet par. 
Rigtig lækker creme-beige farve.

Badetøj, fra New Yorker. Billedet til højre er af underdelen, bagpå. 

Nye solbriller. 
Rigtig dårligt billede jeg var det godt! men jeg ville skynde mig at blogge det til jer.

De har bare det fedeste stel ever. 
De er matte ved brillerne, og så er stilkene (eller hvad man siger) lyserøde. 
Jeg elsker dem! 

I bordershoppen, købte jeg Aperol og Pink Pirate.
Aperol, er rigtig god til sommer, sammen med en tør hvidvin eller champange og så danskvand. 
Det skulle smage hamrende godt! 

En ramme Mokaï. 18x0.33cl - tror de kostede 99kr. 
Enormt billigt! 

Købte læbepomade på færgen. 
Simpelthen en rigtig god læbepomade, til 25 kr. 
Jeg kan ikke finde dem i Danmark. Nogen gange har Matas dem, til en lidt dyre pris, mener jeg nok. 


Så til pakkepost:

2x10 par øjenvipper. 
De er simpelthen bare af super lækker kvalitet! 
Nu mangler jeg bare en rigtig god øjenvippelim og så er jeg klar til alle sommerfesterne! 

Clutch/pung med nitter som er rigtig lækker inden i.

Makeup pung som er vandtæt og nem at tørre af. 

Det var alt fra denne gang!
Der kommer nok lidt flere indlæg om Berlin senere på ugen.

Men jeg har lidt travlt i denne uge.
I morgen skal jeg skrive en dansk stil.
Tirsdag skal jeg til køretime, og så skal jeg hjem til en veninde og gøre mig klar, og så skal vi til filmfestivel på skolen, hvor vi skal være værter! Det bliver super fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...