mandag den 6. maj 2013

New in + post

Jeg løb lige ned og byttede de øjenvipper jeg havde snakket om jeg skulle.
Så tænkte jeg at det var på tide at jeg prøvede en af de der BB-cream.
Jeg købte den fra Maybeline, den lyserøde, da den blå er til meget fedtet hud.

Makeup svampe fra Tiger - 10kr.
BB-cream - 75kr. 


Så kom jeg hjem, så var der kommet en lille pakke til mig, som jeg havde ønsket kunne nå at komme inden jeg tog til Berlin. Min lille lyserøde ring, som jeg selvfølgelig også havde bestilt fra eBay. 

Den er så fin! 

Nu vil jeg til at pakke, og lave lidt blogindlæg. Så jeg ved at der er noget I kan underholde jer med, imens jeg er væk. Så vil jeg nok pakke. Da det meste af dagen i morgen skal bruges på at skrive en dansk aflevering og rette den engelsk aflevering jeg lavede i dag. 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...