mandag den 27. maj 2013

Mine negle, so far.

Sådan ser mine negle ud. 
De er blevet så lange, sindsygt hurtigt! 
Og helt hårde, de kan ikke knække eller bøjes eller noget. 
Det er helt utroligt! 
Jeg er så glad og kan varmt anbefale Herôme, hvis I også vil have lange negle! 


Mit næste køb fra Herôme er en top og en base coat.

Jeg vil købe dem der hedder W.I.C OXY Power top & base coat. 
De koster kun 50kr. i stedet for 99kr. som de andre gør. 

W.I.C OXY, indeholder Silica og E-vitamin, og plejer neglene. 

Jeg føler mig i hvertfald mere sikker ved at købe W.I.C OXY Power fra Herôme, frem for alle de andre man kan få, fra Wet'nWild og Depend. Herôme ved virkelig hvad de laver.

Jeg har jo besluttet mig for at belønne mig selv og mine negle, fordi det er gået så hurtigt, og jeg ikke bider dem, eller går med falske negle mere. Læs i dette indlæg hvad jeg belønner mig selv med.
Så i næste uge så skal jeg købe, top/base coat og neglelakker. Jubi! Det har jeg glædet mig meget længe til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...