mandag den 20. maj 2013

Opdateret indlæg // Tattoo

Så fik jeg endelig tid til lige at opdatere lidt, om da jeg fik min tattoo.
Jeg fik den jo onsdag, 15/5 - inde i The Old Barber Shop/Tattoo Salonen, altså dem der har et program på TV3. Jeg blev ikke filmet, fordi at de har jo lige netop afsluttet 2. sæson og derfor skulle 3. sæson (hvis der kommer en) ikke filmes endnu.
Jeg fik desværre aldrig navnet på min tatovør, men det er ikke en af dem fra TV, han var virkelig sød ved mig da det jo var min første tattoo. Først lavede han et lille prik, så jeg kunne mærke hvor ondt det gjorde, og det var slet ikke slemt!
Han sagde dog også at det var et godt sted at få sin første tatovering, fordi der er meget kød, selvom jeg ikke havde så meget fedt, så er der naturligt, mere kød der.
Der var så nogle steder hvor det virkelig gjorde ondt, fx hvis der skulle være en lidt tykkere streg, eller jo højere op imod albuen den kom.

Har er den først trykt på, så jeg lige kunne vurdere om den sad rigtigt i spejlet.

Så gik vi ellers igang.

Han sagde til mig at jeg ikke blødte særlig meget, jeg blødte selvfølgelig lidt men det var ikke særlig meget, og det var også godt fordi så ville den hele hurtigere. Nu har jeg jo smurt den med creme og i morges begyndte de første stykker, eller hvad man kan sige, at falde af. 

Efter den er færdig. 

Det ligner bare at jeg har en mega fed arm! 

Efter den er blevet vasket og smurt med creme. 
Det var første aften, det er utroligt så hurtigt det gik, den er jo slet ikke rød eller noget og det er blot 3-4 timer efter den blev lavet. 

De har en helt utrolig god service derinde. 
En del af prisen er så at jeg kommer tilbage en måned efter og får den tegnet op igen, på den måde at, de små streger fx godt kan være lidt utydelige og så skal de bare lige have en gang til, så der skal jeg bare lige til et lille tjek. 
De har det sødeste og venligste personale derinde, og når man er færdig skal alle se den, og man kan bare virkelig mærke at de går op i deres arbejde, hvilket gør man føler sig tryg derinde, og det synes jeg er enormt vigtigt når nu de skal lave noget der sidder permanent på en. 

Dette indlæg er IKKE sponsoreret! Det er skrevet af egen fri vilje og med min egen mening. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...