onsdag den 15. maj 2013

Så skete det endelig!

Hej dejlige læsere. Jeg kan lige se at jeg har været enormt fraværende på bloggen her på det sidste, hvilket primært skyldes skole, da det snart er eksame-tid. Der har også været til køreskole involveret som jeg snart endelig er færdig med.
I dag tog jeg til København med en af mine rigtig dejlige veninder fra klassen, og gjorde noget ret spontant! Jeg fik lavet en tatovering!! Altså jeg har i grunden snakket om at gøre alvor ud af det længe og har tænkt på den her tattoo i 4 år. Jeg tog ind til "The Old Barber Shop/Tattoo Salonen" og de havde tid med det sammen, og jeg skulle kun give 800kr. + 50kr. til en tattoo creme, der skal bruges til at smøre på. 

Her er da den bare var trykt på.

Så gik maskinen igang! 

Det færdige resultat, som den ser ud her til aften. 

Jeg laver et helt indlæg om det senere på ugen, jeg blev bare lige nødt til at dele min glæde med jer med det samme! 

Xoxo




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...