søndag den 5. maj 2013

New in

Jeg var lige i Helsingør i fredags med min søster.
Vi skulle rigtig have været i København, men da jeg allerede der var begyndt at blive lidt småsyg så tog vi bare indtil Helsingør i stedet for.
Jeg fik købt lidt og så tog vi på Juice planet.

Købte 2 par falske øjenvipper for 79kr.
Jeg skulle bruge dem til i lørdags da jeg ikke har fået dem hjem fra eBay. 
Men da jeg jo blev syg og ikke fik dem brugt, overvejer jeg lidt at bytte dem igen.

3 Mascara: 
Extra WOW Lash - 39.kr (tilbud) Jeg har haft denne mascara før, og den er rigtig god til lidt ekstra volume, når man som mig godt kan lide at have flere lag på. 
Max Bold Curves - jeg tror jeg gav 64kr. for den, men er ikke helt sikker. Denne mascara har jeg også haft før og er faktisk også rigtig god. 
False Lash Wings - 149kr. en helt ny mascara, som min veninde anbefalede mig at bruge, og hun får de mest sindsyge vipper! Jeg giver jer helt klart en anbefaling, når jeg er kommet i gang med den.

Juice planet. 
Jeg fik juicen, Belle Vie, m/ hindbær, æble og ingefær. 
Den hjalp faktisk rigtig godt på mine influenza tegn jeg havde. 
Ingefær hjælper bare på alt! 

Min søde søster. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...