onsdag den 29. maj 2013

New in - pakkepost

I går viste jeg jer et sneak peek af en pakke som jeg havde modtaget om formiddagen.
Pakken var selvfølgelig fra eBay og i betragtning af at den kom helt fra Kina, så kom den på 8 dage, og det synes jeg godt nok er hurtig levering!

Dette smukke cover! 
Jeg er simpelthen så overdrevet forelsket i det! 
Jeg overvejer at bestille et nyt hjem i den kommende måned også. 
Det er det flotteste cover jeg nogensinde har haft! Uden tvivl! 

Så smuttede jeg lige i matas i dag og brugte de sidste penge jeg har, inden fredag. 
Jeg købte en tandpasta til rygere. 
Simpelthen fordi at som ryger, får man jo lidt gullige tænder, og jeg er ikke så hårdt ramt, tror det er fordi jeg har været stoppet mange gange. Men nu ville jeg heller købe den og få et godt colgate smil! 
Jeg har lige prøvet den og man kan se forandringer fra første gang :-) 
Den kostede 40kr. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...