lørdag den 31. marts 2012

Wellness!

Dagen i dag har været så god! Det er helt utroligt.
Jeg laver derfor ikke dagens udfordring i dag, også fordi den er lidt mærkelig.
Jeg skulle tage et billede af noget underligt i mit hus.
Altså for det første er jeg hjemme hos min mor. Men jeg kan heller ikke rigtig komme i tanke om noget underligt i mit hus.
Så den hopper vi let og elegant henover.
Jeg vil derfor vise jeg nogle af de mange mange billeder vi tog i dag.

Søde mor, på Cafe Norden.

Lasange m/ salat.

Mad på Cafe Norden.

Vi venter på massage.






Efter en times massage. Helt følelsesløs, på den gode måde!

Min søde mor efter massage. 

Ude på toilettet.

På vej i bobblebad. 



Fuldstændig lykkelig i bobblebad!
Virkelig vidunderlig følelse!

Chokoladefondue.

Champagne, Cava m/ jordbær.

Mor i bobblebad m/ Cava.

Vi hygger!

Med chokoladefondue!

Mor i skum, bobblebad og cava!

Efter en helt fantastisk dag, med shopping, massage bobblebad, og alt muligt lækkert mad!


Det har helt klart været en af de bedste dage.
Jeg havde virkelig trængt til det længe!
Jeg fik derudover et par nye bukser, som jeg også er virkelig glade for!
Dem skal der nok komme billeder af de næste par dage.
Men lige nu, skal jeg vide den helt fantastiske følelse i kroppen!

Vi fik først en times fuldkropsmassage. Det var helt fantastisk!
Så kom vi ind og sidde i sofaer med mange pudder.
Derinde fik vi en smoothie.
Da vi var færdige, kom vi ind og i et bobblebad, hvor der var noget chokolade fondue, og cava. Det er en form for champagne.
Bagefter, var der noget bodypeeling som vi kunne bruge.
Det hele har simpelthen var været genneført lækkert.
Tjek det ud!
http://www.samadhi-spa.dk/

Lige nu sidder vi og ser fjernsyn og spise chips.
Nyder lige det sidste af dagen, inden jeg skal ind og have en god nattesøvn.
I morgen tager jeg hjem til min far igen.

Hvordan har jeres start på påskeferien været?

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...