mandag den 18. juni 2012

12 taller i træk! + fest

Som jeg mener at jeg har fortalt her på bloggen, så var jeg for en uge siden oppe i mundtlig engelsk, hvor jeg kom ud med et 12-tal!
I dag skulle jeg så op i mundtlig matematik, og nøøj hvor blev jeg nervøs!!
Dem der var oppe før mig, fik 4-taller og 02 ....
Jeg troede virkelig ikke at jeg ville bestå da min kæreste  kom ud og havde fået 4, fordi jeg tænker på ham som meget bedre til matematik. Men jeg kom ind og det gik fint synes jeg selv, de skulle rundt til en 3 gange, men de havde hørt nok efter 2. gang - så jeg blev smidt ud ....
Da jeg kom ind igen, fortalte de mig at jeg havde scoret et 12-tal! Jeg blev vildt glad!!!
Så lige nu ligger mit gennemsnit 12 mundtligt.
Jeg ved først mit rigtige gennemsnit d. 28, da det er der jeg har dimission og får mit afgangsbevis.

Men i fredags holdt vi fest, og jeg synes lige jeg vil dele lidt billeder med jer!

Dejlige piger! 

Bedste veninde! 



Sødt 

Min lånetelefon :-/ 

Er ikke glad for den! 


Alkohol! 



Body tequila! 

Søde kæreste! 

Jeg synes det er et mega fedt billede! 

Filuuuuuur! 


Hæhæ

Peter og citon! 





Godt søren ^^




Verdens dejligeste mennersker! 



Amalie og jeg. 


Søøøøøødt! 


/Nicoline

2 kommentarer:

  1. Har den samme mobil ^^
    Samsung for ever!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, åh gud .. Jeg hader den!
      Kan ikke vente til min iPhone kommer hjem fra reparation! :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...