tirsdag den 5. juni 2012

86 spørgsmål omkring/til mig.


1. Hvad stod der i din sidste besked?


- "Skal jeg stadig tage den sorte neglelak med skat?"
fra Simone

2. Hvad stod der i den sidste besked du sendte?
- "Så du tager service (bussen) der 15.02 ikke skat?"
til Simone


3. Hvem er dit største idol?


- Jeg har ikke nogen som idol 

4. Hvad hedder din bedste veninde?
- Min bedste veninde hedder Simone Spånberg.

5. Hvad er din hobby?


- Byen og alle de dejlige mennesker der følger med.

6. Er der en du savner lige nu?


- Ja, min kæreste - han er i Jylland.

7. Er du forelsket?


- Ja, jeg er meget forelsket.

8. Fortæl om en sød person.
- Simone. Hun er en fantastisk person. Jeg kan ikke fortælle eller beskrive hvor mange gange, eller på hvor mange måder hun har hjulpet mig igennem det hele, hver gang jeg har været helt sort. Hun er simpelthen bare den bedste. Jeg ønsker at give hende al den kærlighed jeg kan, tilbage.

9. Hvor gammel er du?
- Jeg er 17.

10. Hvornår har du fødselsdag?


-5 januar

11. Hvor mange søskende har du?


- Jeg har to mindre søskende.

12. Hvad er din yndlingsserie?


- Uden tvivl ”Sex and the City”!

13. Hvad er din yndlingsfilm?


- ”Taxi”-filmene.

14. Dine yndlingssko?
- Uhhh, jeg ELSKER sko! Lige så meget som jeg elsker mine flade converse, lige så meget elsker jeg, at gå i byen i stiletter! Så pas :-(

15. Hvad laver du lige nu?


- Blogger

16. Hvad er din yndlingsfarve?


- Jeg synes det er lidt plat at have yndlingsfarver. Det er en farve, ffs. Så  den verden gør jeg mig ikke så meget i.

17. Hvilken slags mobil har du?
- Jeg har en lækker iPhone 4s i sort :-*

18. Hvilken størrelse bruger du i sko?


- 36/37

19. Dit yndlingsfag?


- Lige nu har jeg læseferie, men inden det så var det nok vores Medie-timer.

20. Din yndlingssang?


Lil Wayne – Mirror ft. Bruno Mars.

21. Vingummi eller lakrids?


- Lakrids! Uden tvivl.

22. Sommer eller vinter?

- Jeg elsker sommeren. Men der er næsten intet bedre end når det er koldt udenfor og man kan putte under dynen. Men jeg elsker begge årstider!
23. Nytår eller jul?


- Jul og nytår. Julen er altid så hyggelig, elsker at tilbringe den sammen med min familie. Men nytåret er fantastisk til et brag af en fest med vennerne.

24. Lagkage eller kage?
- Kage – æblekage.

25. Is eller jordbær?


- Jordbæris? Ej, hmm. Begge?? Jeg ved det virkelig ikke…

26. Har du et kæledyr?
- Ja, har to dejlige katte. Birger og Pjuske.

27. Hvis du skulle være et dyr hvilket dyr skulle du så være?


- Leopard. De er så flotte!

28. Hvad er dit yndlings dyr?
- Koala bjørn..

29. Hvad er dit sengetøj lige nu?


- Hvidt og mørkebrunt.. Mørkebrune cirkler ..

30. Hvad skal du i morgen?
- Læse til eksamen.

31. Hvad er koden til din bærbar?


- LOOOOOL – som om du får den :-D

32. Ting du først lægger mærke til ved en person?
- Øjne og smil. Det er også det jeg falder for.

33. Din højde/vægt?
- Eh… Jeg er 166 høj, og vejer lige omkring 50 kilo.

34. Noget som du gjorde for nyligt, som for dig er mindeværdigt?
- Jeg har købt en gave til min kæreste, shh, som han får fredag. Så skal jeg ud og spise i aften med min bedste veninde, det er vel også lidt mindeværdigt.

35. Hvem sagde du sidst "fuck dig" til?
- Min kæreste da han drillede mig, tror jeg. Undskyld skat.

36. Hvem sagde sidst ''fuck dig'' til dig?
- Amalie, vil jeg tro ;-)

37. Hvornår rullede du sidst af grin?


- Det gør jeg hver gang min kæreste kilder mig. Eller hvis jeg laver noget virkelig sjovt med veninderne.

38. Beskriv din egen tøjstil?


- Er det ikke lidt plat-arto-kliché?

39. p0p eller swag?


- Jeg swagger! Jeg er swag!

40. Bedøm dit eget udseende og din personlighed?
- Det synes jeg er svært. Men der er ikke noget jeg er utilfreds med lige pt.

41. En person du holder meget af, men ikke ser så ofte?


- En gammel veninde, Mathilda.

42. En ting du hader ved dig selv?
- At jeg ikke har længere hår.

43. Et par citater?


- Stort set alt hvad Marilyn Monroe har sagt. Jeg synes hun er en af de kvinder i verden, med den stærkeste personlighed.

44. Noget du planlægger at gøre(med dit udseende)?
- Faktisk ikke noget lige for tiden.

45. 5 ønsker?
- Længere hår.
- Flottere negle.
- Større værelse.
- Flere penge ;-)
- Fred i verden.

46. Dit/dine forbilleder?


- Hm, min mor vil jeg tro. Også min far.

47. Noget der sårer dig dybt?
- Dyremishandling.
- Børnemishandling.
- Krig.

48. Din ynglings blogger?
- Simone og Amalie og Anna. Nogle af dem inde fra Bloggers delight. 

49. Ting du glæder dig til?
- At min kæreste kommer hjem.
- At jeg skal ud og spise i aften.
- At komme i gang med det næste skole år.

50. Noget frustrerende?
- Når folk ikke forstår hvad man mener.

51. På hvilke sociale netværker har du profil?

- Facebook
- Youtube
- Blogger (google)
- Instagram
52. Går du med make-up?


- Ja.

53. Går du op i dit udseende?
- Ja.

54. Går du op i den måde du fremviser dig selv og bærer dig selv?
- Til en hvis grænse. Det skal jo heller ikke være selviscenesættelse. Der er ikke noget værre end folk der tror de er meget mere end de egentlig er.

55. Bander du?

- Ja.

56. Når du hurtigt kigger på de folk der er blevet fast læser, hvad gør du så?


- Jeg ser på deres profil, om de har en blog, så kigger jeg på den, eller på nogle af de blogs som de ellers følger.

57. Hvid eller mørk chokolade?


- Jeg er ikke så meget for chokolade.

58. En beklædning som du holder meget af?
- Jeg elsker alt mit tøj! Flot og nyt tøj, er altså bare det bedste. 

59. Bliver du glad når folk skriver ting som søde, smukke og skat?
- Jeg bliver altid glad for en sød sms fra min kæreste, men vi kalder os hinanden det udenfor telefonen. Men jeg synes det ville miste sin betydning, hvis vi gik og sagde det til alle.

60. Går du op i din skolegang?


- Ja.

61. Kan du danse?
- Nej.

62. Forelsker du dig nemt i tøj, f.eks når du er i centret med en veninde?
- Ja, men også i sko og tasker. Jeg er forfærdelig til sådan noget!

63. Noget du vil se IRL(in real life) inden du dør?
- New York. Vil gerne rundt i det meste af verden!

64. Nogle personer du VIL/skal møde?
- Dem jeg møder hen af vejen ;-)

65. Et event du ser frem til?
- Ikke noget specielt, bare alle byturene og sommerfesterne.

66. Har du haft øjeblikke hvor din selvtillid bare er faldet pladask?
- Ja da. Det tror jeg alle har. Nogle har desværre hver dag, det har jeg også prøvet.

67. Hvad er du hurtig til?


- At dømme folk.

68. Kan folk stole på dig?


- Mine venner kan helt bestemt. Fremmede må selv om det.

69. Har du høje/lave forventninger til nærmest alting?


- Jeg håber på det bedste, men er forberedt på det værste.

70. Hvilken øjenfarve har du?
- Brune.

71. Hvilket tøj har du på lige nu?
- Ehh, hæhæ. Har kun undertøj på og en dyne om mig, fordi jeg lige har været i bad, og skal til at gøre mig klar til Simone kommer.

72. Hvad er din naturlige hårfarve?


- Den kan jeg ikke huske. Jeg ved ikke helt hvordan den skal beskrives.
Men den minder meget om den jeg har nu.

73. Hvem er din bedsteven?
- Min kæreste.

74. Har du nogensinde brudt loven?
- Ja.



75. Hvad er det værste du ved?


- Venner der stikker en i ryggen.

76. Er der nogle du hader rigtig meget lige nu?


- Man kan ikke hade nogen uden først at have elsket dem. Men nej. Der er folk jeg ikke bryder mig om, men jeg hader ikke nogen.

77. Din yndlingsskuespiller?
- Brad Pitt, Angelina Jolie, Bruce Willis, Tom Cruise, osv..

78. Er du Jomfru?
- Nej jeg er stenbuk ;-) Ej. Nej det er jeg ikke.


79. Plukker du øjenbryn?


- Ja.

80. Ved du hvem du er, som person?
- Ja, jeg er tættest på at vide det nu, end nogensinde før.

81. Hvad handler livet om?


- Nyde hver dag. Finde kærlighed og tryghed, og gør hvad man elsker.

82. Kan du lide boybands? Hvis ja hvem?


- Nej.

83. Hvad elsker du?


- Mine venner, min familie og min kæreste, sushi og alkohol og sjove fester og gode byture. Jeg elsker livet!

84. Hvad laver du om 10 år?


- Forhåbentlig er jeg færdig med en uddannelse, og noget i den stil.
Der er lang tid til, jeg bekymre mig ikke om det.

85. Beskriv din drømmefyr kort.
- Sødt smil, blå øjne, blond hår, flot krop, sød og sjov og ikke for selvhøjtidelig.
Kortere sagt: Min kæreste.



86. Hvem stoler du allermest på?
- Min bedste veninde, og min kæreste.

4 kommentarer:

  1. Rigtig sød blog du har! Tænkte på om vi skulle følges?

    -Kig endelig forbi :-)

    //Isabella<3

    SvarSlet
    Svar
    1. - Mange tak. Vil med glæde tjekke din blog.
      Det ville betyde meget hvis du ville følge mig!
      Nicoline :-)

      Slet
  2. hvor er du dejlig min skat.
    dejligt at have så livs glad veninde! ....
    du gør jo bare det hele meget nemmere...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...