tirsdag den 26. juni 2012

Undskyld... Hvor har jeg været!

5 dage siden sidst...
De her dage er gået hurtigt!
Fredag var jeg til endnu en eksamen... Dansk. Hvilket også gik rigtig godt.
Endnu et 12-tal til karakterbogen :-D
Jeg har nu et mundtlig gennemsnit på 12. Meget tilfreds!!
Fredag efter eksamen, tog jeg så hjem til min kæreste.
Vi skulle holde hans mors fødselsdag.
Lørdag skulle han på arbejde, men jeg sov videre hjemme hos ham.
Da han kom hjem fra arbejde, tog vi så på Mac Donalds :-D
Vi skulle have været til sankt hans, men det regnede helt sindsygt, så vi blev hjemme og så fodbold i stedet for.
Søndag skulle han også på arbejde, så igen sov jeg videre hjemme hos ham.
Da han kom hjem, tog vi så hjem til mig.
Mandag skulle jeg til kiropraktoren, og det var meningen at han bare skulle være hos mig imens.
Men da det er i lyngby, ville det virkelig tage mig lang tid at komme frem og tilbage.
Så derfor valgte min dejlige kæreste at tage med mig.
Da jeg var færdig gik vi en tur i magasin og i lyngby storcenter, og drømte os til alle de ting vi ville have... Suk :-(

Det var bare rigtig hyggeligt og følte mig så forelsket.
Vi har snart 3 måneders-dag, og jeg føler mig mere og mere forelsket for hver gang jeg ser ham og bruger tid med ham.

Han tog så hjem i dag fordi han skulle på arbejde, desværre. :-(
De mange næste dage skal han arbejde, så jeg vil bruge noget tid på at være sammen med min dejlige veninde, Simone. Så vil jeg til at planlægge min rejse og måske lave negle.
På torsdag har jeg Dimission.

Men lige nu vil jeg gå ud og lave mad med min far.
Det her blev kun til at skriftligt indlæg, da jeg stadig venter på at få min telefon tilbage fra repration.
Men der vil sikkert komme flere indlæg i løbet af i aften.

Peace out, /N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...