torsdag den 14. juni 2012

New in! Lækker bikini.

Jeg skal jo som sagt til Grækenland, nærmere bestemt Kreta.
Så jeg skulle i dag ind og have fornyet mit pas.
Da jeg var der inde i god tid, besluttede jeg mig for at gå i h&m fordi jeg alligevel manglede en bikini.
Jeg prøvede seks forskellige eller sådan noget, da der var 2 for 1.
Jeg prøvede nogle der var stropløse og uden bøjler og det fungere ikke rigtig for mig.
Så jeg fandt disse to, de er godt nok ens, undtagen farven. Men jeg synes faktisk den er rigtig sød og i snittet.

Den sorte.

Bindes bag ryggen og i nakken.

Snittet.

Den hvide.

Magen til.



Jeg er super glad for den!
Jeg fandt flere ting inde i h&m som jeg bliver nødt til at prøve og se om ikke jeg kan passe det og så købe det. Men så når jeg får børnepenge, vil jeg købe nogle badeshorts, så nogle solbriller og så vil jeg sige at jeg er klar til ferien!
-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...