onsdag den 13. juni 2012

New nails. (igen)

Jeg går næste altid med falske negle, fordi jeg har jordens grimmeste negle.
De vokser bare aldrig, og så er de helt spaltede.
Men jeg er så mere eller mindre blevet afhængig af at gå med negle.
Så jeg er nu blevet ret god og ret hurtig til at lave dem.
Jeg laver også nogle gange med mønstre.

Men i dag lavede jeg så nye negle igen.
Og denne gang, til forskel for alle de andre gange, lavede jeg dem helt ensfarvede.
Igen får i den trin for trin.

Hvad jeg bruger.

Fordi jeg er så perfektionistisk og total controlleret ordensmenneske.
Så skal jeg altid finde alle negle og de rigtige str. inden jeg begynder. 

Mine egne negle uden noget som helst.

Så fjernede jeg lim og rester. 
Lagde en klar neglelak, så skader det mine negle mindre når jeg tager de kunstige af.

Så har jeg taget de kunstige på. 
Dejlige lange.

Og så med en sort ensfarvet neglelak. 

Fordi sort bare passer til alt. 
Neglelakken var ikke helt tør da jeg tog dette billede.
Så jeg ved godt den er lidt ufin i kanten. Men det fjerner jeg når det er helt tørt. 
Ofte først dagen efter.


Nu får vi at se hvor længe jeg holder den enkelte stil.
Eller om jeg inden længe lægger en lyserød streg et eller andet sted.

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...