torsdag den 28. juni 2012

Godmorgen! + New in.

Dagen i dag, er ret speciel.
Det er nemlig i dag at vi har dimission!
Det starter klokken 16.00 oppe på skolen, og så skal der ske en masse, og så skal vi ud i klasserne og have vores afgangsbevis.

Lige nu sidder jeg i morgenkåbe og skal til at spise morgenmad.
Jeg stod lidt tidligere op, fordi Simone sov hos mig og hun skulle tidligt op og så kunne jeg ikke falde i søvn igen.

Senere i dag, inden dimissionen, kan jeg forhåbentlig komme ind og hente min telefon.
Der er gået 9 dage nu.. Øv hvor jeg savner den.

I går var jeg i Helsingør med Simone og jeg fik købt nogle ansigtsmasker fra matas.

En rense maske og en skrubbe maske.
Det er desværre kun den ene der er uden parafume, men pyt med det. 
De kan klart anbefales! 


Jeg er blevet helt vil med det her nummer! 



Love it! 




Senere på dagen kommer der nok et "Dagens outfit"-indlæg.

Hyg jer! /N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...