onsdag den 27. juni 2012

En sen bitch talk!

Jeg er ufattelig træt af folk, som bruger deres tid på at sprede dårlig stemning.
Det kan være over facebook, i statusser eller på billeder.
Min personlige holdning er, at hvis ikke du har noget nyttigt eller positivt at sige, så lad være.
Der er ikke nogen grund til at sprede dårlig stemning rundt til os andre.

Fx.: For noget tid siden, lige omkring alle eksamenerne, var der en på facebook der skrev noget i stil med; "okay i får gode karakterer, vil i have en medalje"
Personligt havde jeg fået rigtig gode karakterer, og havde postet dem alle sammen på facebook.
Så ja, jeg vil fandme gerne have en mealje! Jeg er pisse stolt af det jeg har gjort, og så bliver ens humør ødelagt på den måde, det er fandme irriterende!!

Igen, her da alle er blevet studenter og har lagt billeder op med deres huer, igen er der en der skriver noget i stil med; "Vi ved godt i har fået en hue, vi behøver ikke se dem alle sammen, de er ens hvert år!"
Igen havde jeg det sådan lidt, er det ikke bare i bund og grund fordi du ikke fik en hue??
Selvfølgelig, hvis man er stolt af noget man har gjort eller gennemført, skal man da have lov til at dele det på facebook, eller hvor man nu har lyst til at dele det!

Puuuh, det var bare mig der lige havde brug for at bitch'e helt vildt!

Har I det på samme måde??


/Peace out!!

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...