tirsdag den 12. juni 2012

Update.

Jeg tænkte at jeg lige ville opdatere jer lidt.

Lige nu laver min far mad og jeg blogger.
Men i går var jeg til eksamen i mundtlig engelsk.
Jeg har ikke været så nervøs op til, men da jeg kom hen på skolen, begyndte det lige så stille.
Men jeg gik ind og fik sagt hvad jeg skulle, og fik besvaret deres spørgsmål, og kom så ud med et rigtig flot 12-tal. Jeg fik 12 i mundtlig engelsk!!!!!! Jeg er så glad, at det ikke rigtig er gået op for mig.
Hun sagde at jeg havde fortjent det og det havde jeg gjort hele året, og jeg var en af hendes bedste elever.
Jeg fik også min skriftlige karakter og der fik jeg 10.
Så det er faktisk en rigtig flot engelsk eksamen jeg har fået mig. Det kunne næsten ikke gå bedre!

Bagefter tog jeg hjem til min mor og fejrede hendes fødselsdag.


Lagkagen ^^


I dag startede jeg så med at tage op på skolen, fordi Peter skulle til eksamen.
Han skulle selvfølgelig også op i mundtlig engelsk.
Hvilket han også klarede rigtig godt, han fik 10, jeg er SÅ stolt af ham!!
Min dejlige og kloge kæreste.

Her sidst på eftermiddagen tog jeg ind til Helsingør og mødtes med min far, vi skulle i Telia, fordi min telefon er gået i stykker. Pisse irriterende!
Så nu er den sendt til repration, og der kan gå op til 12 arbejdsdage før jeg får den tilbage. De havde så ikke nogle lånetelefoner, så jeg står lige pt uden telefon, indtil at min søster kommer herover, hvilket hun gør i morgen :p
Hun har nemlig en telefon med til mig, som jeg så må bruge indtil jeg får min tilbage. Snøft snøft. Kan ikke undvære min dejlige iPhone!
Men det kan jeg jo blive nødt til ;-)

I morgen skal jeg bare øve matematik... Måske laver jeg negle...
Torsdag skal jeg ind og have lavet nyt pas, fordi mit er udløbet, og vi skal jo snart på ferie.

Fredag skal fejres med en dejlig bytur. Men det kommer I sikkert til at høre mere om.

Peace Out! 
/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...