mandag den 4. juni 2012

Hej venner.

Foran mig venter der sig en dejlig uge!
Kender I det, hvor man sådan lige for sig selv tænker, "Nej, nu har jeg det virkelig godt. Nu kan det da ikke blive bedre"
Sådan har jeg det lige for tiden.
Jeg ved at jeg har jordens bedste venner, som altid er der for mig.
Jeg har verdens dejligeste kæreste.
Jeg elsker min familie. Jeg elsker dem alle sammen!
Så skal jeg ikke rigtig i skole mere, kun lige til nogle eksamener og til min dimission.

I dag skal jeg forberede mig til engelsk eksamen, og så kommer mine søskende hjem.

I morgen skal jeg til kiropraktor, og bagefter (om aftenen) skal jeg ud og spise med min bedsteveninde, sushi. Vi har ikke været ude længe, bare hende og mig, så det synes jeg var på tide.

Onsdag, skal jeg lige være lidt hjemme, fordi der kommer en VVS'er, men det er okay fordi jeg tror også jeg skal læse til eksamen der.

Torsdag, kommer min dejlige kæreste hjem. Han har været i Jylland, så jeg skal ind og hente ham på hovedebanegården. Så tror jeg bare vi tager hjem til ham.

Fredag, har vi månedsdag. 2 måneder. Så det skal fejres. Hvordan, ved jeg ikke helt.

Weekenden skal enten bruges sammen med min kæreste og forberedelse, jeg skal til engelsk eksamen om en uge... Æhhhh :-/

Jeg ved det bliver en rigtig dejlig uge!
Hvad med jeres?

Peace Out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...