torsdag den 21. juni 2012

I want ...

... Jeg kunne godt bruge en ny pung ...
Ja jeg ved det godt, jeg bliver aldrig træt af at købe diverse clutch og punge.
Så her tror jeg at jeg har mine næste investeringer;

Den her lækre lille pung, med massere af plads. 
Den koster desværre bare 189.- 
Ikke at jeg synes det er dyrt overhovedet! Men jeg har ikke råd fordi jeg skal have købt en masse ting inden jeg skal på ferie. 
I kan købe tasken lige HER
(den fås også i andre farver)

En clutch som jeg bare må eje på den ene eller den anden måde! 
Jeg synes at den er så lækker. 
Den passer lige til makeup og sådan lidt, når jeg skal hjem til min kæreste, og så er den bare rigtig fin med det rynkede i åbningen. 
Den koster 149.-
Tasken kan købes HER


Jeg er bare blevet helt vild med de lyse farver!
Beige, hvilket begge tasker er i.

Så hvis der er nogen der er interesserede i at donere disse dejlige tasker til mig, så skal I være så velkomne! ;-)

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...