tirsdag den 26. juni 2012

New in - pakkepost

Som nævnt i et af mine tidligere indlæg så havde jeg jo bestilt nogle navlepiercinger på nettet.
Og de er kommet. Den ene er jeg mega glad for, den anden er en total skuffelse.

Jeg vil lige vise jer de billeder der var på nettet og så de navlepiercinger jeg har modtaget.

Sådan så den ud på nettet.

Den jeg har fået. 
Ganske tilfreds, den er faktisk rigtig sød! 

Sådan så den ud på nettet.

Den jeg har fået.
Overhovedet ikke pæn! 
Alt for stor og tung og slet ikke pæn. 


Grundet de dårlige billeder, så prøvede jeg at tage nogle med mit kamera, bare ikke når jeg har dem i.

Prøv lige at se hvor stor og kluntet den er... 

Men jeg overvejer lidt at med en tang, klippe det store hjerte af. 
Hvis det går helt galt, så er den lille sten også meget sød, og så kan jeg fjerne det hele. 
Jeg har jo desværre åbnet den, så den kan ikke returneres. 


 For noget tid siden så postede jeg et link til en venindes blog, hvor hun havde en konkurrence om en 8-hour cream, fra Elizabeth Arden.
Jeg var så heldig at vinde den konkurrence! Yay for me!! :-D
Så jeg har modtaget den, og den er simpelthen så dejlig!!
Den er bare god mod ens hænder og læber og det hele! 

Det lille vidunder! 


 Jeg ved ikke om I kan huske et andet indlæg, hvor jeg havde lagt en hel sort og ensfarvet neglelak.
Jeg var dog i tvivl om hvor længe jeg kunne holde den helt sort.
Det varede en uge. Here we go!

Det blev til nogle sølv striber hen over mine negle. 

Gotta love!!!


- XOXO!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...