torsdag den 14. juni 2012

En god start på dagen - kur.

Jeg har en veninde, hvis mor har tabt 1,5 kilo på 5 dage, ved ikke at spise hvede.
Min far har tabt et kilo på 2 dage, ved ikke at spise hvede og sukker.
Jeg tænkte at det ville jeg også prøve.
Jeg ved ikke om jeg kan helt uden hvede og sukker, men jeg vil prøve så meget jeg kan.
Det hele er lidt nemmere når nu jeg bor hos min far og han ligesom er på kur, så kan jeg jo gøre det sammen med ham.
Sukker er jeg i forvejen rimlig god til at undvære, da jeg ikke er så meget for slik og sådan noget.
Så jeg startede her til morgen, og jeg synes faktisk at min morgenmad blev ret lækker.


Massere af frugter!

Avokado skal der også til.

Vand og juice (hindbær/jordbær - uden sukker)

Så skal jeg huske mine piller! 
Silica, er nogle piller som er virkelig gode mod hår, tænder og negle.

Kalk, to om dagen.
Silica, tre om dagen.


Bagefter morgen hyggede jeg lidt med den her lille prut;

Er hun ikke dejlig??



Så har jeg været i bad, og nu skal jeg til at gøre rent og så skal jeg lægge makeup.
Men først bliver jeg nødt til lige at kigge lidt på bikinier på nettet.
Hav en lovely day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...