torsdag den 28. juni 2012

Dimissionen.

Uh, jeg er nu kommet hjem fra min dimission.
Så jeg tænkte jeg lige ville dele mine karakterer med jer.

Afgangseksamen:

Dansk mundtlig: 12
Dansk skriftlig: 10

Matematik mundtlig: 12
Matematik skriftlig: 7

Engelsk mundtlig: 12
Engelsk skriftlig: 10

Standpunkt:

Dansk mundtlig: 10
Dansk skriftlig: 7

Matematik mundtlig: 4
Matematik skriftlig: 4

Engelsk mundtlig: 12
Engelsk skriftlig: 12

Så jeg er ganske ganske godt tilfreds!

Det er meget rart at have dimissionen overstået.
Jeg havde ikke rigtig nogle forventninger til dagen, så det er bare fint at jeg har fået mit afgangsbevis.

Mine søde forældre havde også købt 10 røde roser til mig! + en meget fin gave!

Mine smukke roser! 


Afgangsbevis + ring!! 

En rigtig smuk ring, af hjerter.
Desværre er den lige for stor, så jeg skal lige ind og have den byttet til en eller to str. mindre.


Andre der har afsluttet folkeskolen??
- Big love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...