tirsdag den 12. juni 2012

Navlepiercinger.

Jeg har jo en piercing i navlen. Men det er ved at være rigtig lang tid siden jeg har forkælet den og har købt nogle lækre smykker til.

Så jeg fandt for ikke så lang tid siden en side, med virkelig billige piercinger.
I kommer til siden ved at klikke, lige HER.

Så jeg lavede jo sidst i maj, en top 5 over de ing jeg ønskede mig!
Jeg satte også en navle piercing på. Og nu har jeg altså købt den.
Til jer der ikke har set listen eller indlægget, eller ikke kan huske det, så kan I læse det, lige HER.

Så nu har jeg købt to navle piercinger derinde.

Den her synes jeg er vildt sød, og jeg er helt vild med lyserød. 
Jeg havde ikke nogle lyserøde piercinger, så jeg synes jeg skulle have en, igen. 
Lige nu koster den 39.- og I kan finde den HER

Det var den her der stod på min top 5 liste. Jeg synes den er vildt sød, og jeg elsker navle-piercinger med vedhæng! Jeg købte den i klar, fordi jeg ikke er helt sikker på hvilken bikini jeg skal have endnu. 
Lige nu koster den 49.- og I kan få den HER


Lige nu er der 50% derinde, men kun til i morgen aften.
Så hvis I er interesserede i noget derinde fra så slå til nu. :-)
Jeg vil lægge billeder derind lige så snart jeg får dem.

-xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...