søndag den 3. juni 2012

Sidste skoledag.

Jeg havde jo sidste skoledag i fredags, og hold da op det gik da lidt for sig.
Det var bare rigtig trist at det regnede inde på bakken, men vi havde det som altid rigtig sjovt.
Men vi tog så bagefter hjem til Søren, hvor vi grillede og festede, det var mega hyggeligt, og virkelig sjovt! Det er en af de bedste opvarmning og byture vi har haft.
Vi tog så i byen og havde det virkelig sjovt.
Jeg tog som altid natbussen kvart i 3.

Så jeg havde sådan rimelig mange tømmermænd, så jeg tog hjem til min kæreste.
Han var jo også med i byen, men sov hos Søren så han kunne hjælpe med at rydde op dagen efter.
Så jeg mødte ham i Helsingør og så tog vi så hjem til ham, hvor vi spiste pizza :-)

Så nu er jeg lige kommet hjem og sidder og ser "Lie to me"
Men I får lige lidt billeder fra fredag.

Lidt sløret, men jeg ville lige hurtigt tage et billede af hvad jeg havde på om dagen.
Cowboy bukser,
Korset
En lidt gennemsigtig, løs bluse.


På vej i skole.

Til fællessamling.

På vej på bakken.

Breezer!!!

Peter og Sanden.

Søren, Peter og Sanden.

Alkohoooool!

Peter og Sanden.

Oliiii.

Søreeeen.

Meget fulde Martin.

Martin.

Oli.

Sanden og Peter og en liter øl .. hver....

Oli.

Amalie og jeg, der gør os klar..

Jeg lægger makeup på Amalie.

Vildt nok :-D

Peter og Sanden og Amalie.

Sanden, der er ved at gå omkuld.

Sanden og jeg.. :-D

Amalie og jeg.

Peter og jeg.

Mig, Peter og Sanden.

Martin der er ret fuld.

Amalies troll face...

I hestevogn på bakken.

Min dejlige kæreste :-*

Hæhæ...

Jeg elsker dig.

Det er ikke alle der er samlet her, men nogle er og de er de bedste venner i verden!

Peter spiser vandmelon med vodka i.

Jeg vil også have vodka-vandmelon.

Martiiiiin.

Min skat.

Epic billede!

Fantastisk billede!!!


Jeg har verdens bedste venner!
Peace out!
/Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...