lørdag den 19. oktober 2013

Akryl negle

Jeg har haft akryl negle 3 gange. Jeg har egentlig altid været tilfreds med det, lige indtil jeg skulle have det af, og det ødelagde mine egne negle helt vildt. 
Men, jeg kunne godt finde på at få det lavet igen. 
Så ville jeg gøre det, at jeg klippede alle mine egne negle i fuldstændig samme længde, på begge hænder, og så fik det lavet. 
Fordi når man så skal have det af er ens egne negle blevet mega lange, og så ville jeg købe en Herôme negle hærder til at bruge bagefter. 
Så får man lange negle, imens man har lange negle, hvis I forstår. 

Hvis jeg skal have lavet negle igen, skal de helt klart være ligesom disse; 

De ser nemlig mega lækre ud, og så tror jeg at de er ret svære at lave selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...