fredag den 18. oktober 2013

New in


To Cheap Monday toppe. Der var 75% i weekday.
Derfor kostede de kun 50kr./stk. i stedet for 200kr./stk. 

En rigtig lækker, lidt speciel cardigan fra Vila, i kongeblå, der er total in her til vinter.
Normalt koster den 200kr. - men den var på tilbud til 100kr.


Cardigan med V-hals, fra H&M også i kongeblå.
Den koster 80kr. - men med studierabat på 15% hvis man har gyldigt studiekort. 



Nyt lækkert undertøj, også fra H&M. BH + 3 matchende trusser.
Bh'en kostede 80kr. og trusserne 70kr.
Også med 15% rabat.

Det var det jeg fik købt denne gang, men det bliver nok heller ikke til meget mere resten af måneden, da jeg allerede har overtrukket. Ikke så smart, da der stadig er flere ting jeg gerne vil have købt, så som et par hvide jeans og sådan.

2 kommentarer:

  1. Får man stuedie rabat i h&m? :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det gør man ikke altid.
      Men lige nu gør man, det er vist frem til den 29 oktober.
      Tror det gælder i alle butikker, men jeg er ikke sikker. :-)
      Jeg fik det i den store H&M på strøget.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...