søndag den 27. oktober 2013

Gode produkter til den kolde tid // hår.

Så vil jeg lige dele nogen af de produkter jeg skrev om tidligere.

På billigparfume.dk har de et lille men godt udvalg af tørshampoo'er. Dem kan du finde her // LINK

Tigi har lavet denne tørshampoo, der fungere fuldstændig ligesom alle andre tørshampoo'er. 
Spray det i ved hovedebunden og ud i længderne, og efter nogen minutter, så skal det bare redes ud og så kan dit hår styles som normalt.
Den kan købes lige her // LINK

Tigi har også været så smart at lave at lave en tørbalsam, i samme serie. 
Dn fungere på præcis samme måde; spray i, vente, red ud. 
Den kan købes her // LINK

Jeg bruger en heat protection spray, fra L'Oréal som faktisk fungere rigtig godt, men jeg kunne ikke lige finde den inde på matas' hjemmeside, så jeg tog en fra deres egne striber, som sikkert også fungere som den skal. Jeg er i hvert fald aldrig blevet skuffet af deres striber. 
Køb den her // LINK

Tangle Teezer!! Du kan stort set få dem over alt på nettet! Jeg har dog ikke fundet en butik hvor man kan købe dem, men så er det godt at billigvoks.dk findes! De har Salon Elite i så mange farver! Så har de nogen der er specielt designet til børn, vådt hår og en compact, til når man er på farten. 
Jeg ville helt klart vælge den pink ;-) 
Køb dem her // LINK

Hair repair treatment fra Care by Gun-Britt er helt klart den næste hårkur som jeg skal købe. 
Den koster kun 59kr. hvilket er rigtig billigt for en hårkur, af et godt mærke. L'Oréal har også nogen hårkure til 59kr. og matas' egne koster 50kr. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...