onsdag den 30. oktober 2013

Nye pensler

Jeg fandt for nogen måneder siden en forhandler på eBay som havde nogen virkelig billige makeup pensler - 7 forskellige for 20kr. ca.
Jeg ventede gennem længere tid med at bestille dem, men gjorde det så i starten af denne måned og har lige fået dem i dag!
Jeg overvejede rigtig meget at bestille dem hjem i lyserøde, fordi de var så fine, men synes alligevel at det var mere classy og enkelt i sort.


Synes at de ser meget professionelle ud, og så er det bare rigtig smart at de kommer I taske, så man kan have dem med ud at rejse for eksempel, uden at der kommer hår, støv og andet snavs på dem. I like! 

Jeg har igen været ret fraværende på bloggen, da jeg er gået i gang med endnu en AT (almen studieforberedelse) uge. I morgen skal jeg hjem til min mor efter skole, skal hjælpe lidt med at gøre klar til hendes reception, da hendes bog udkommer på fredag.
Men jeg har en masse planlagte indlæg for november-måned. Men det hører i mere om på fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...