torsdag den 24. oktober 2013

L'Oréal // øjenskygger.

Som i mit tidligere indlæg, skrev jeg mine L'Oréal favoritter og også dem jeg ønskede mig.
Men det handlede kun om mascara. Sagen er at billigparfume faktisk også har rigtig mange lækre øjenskygger fra L'Oréal. Jeg er mest til de brune farver, så dem vil der komme nogen af, men der vil selvfølgelig også komme andre farver, til dem som godt kan lide det.

OBS: Den er meget mere blå inde på linket. 
Den første farve er mørke blå, jeg synes at den så virkelig flot. 
Jeg er jo så heldig at have brune øjne, og stort set alle farver passer til brune øjne. 
Så hvis du har brune øjne, og er lidt mere modig med farver end jeg er, så ville blå være en god mulighed. 

Den lyserøde øjenskygge, kan faktisk også være sindsygt flot til brune øjne. 
Så længe at farver er fin og lys lyserød så kan det godt se rigtig fint ud. 
Jeg vil selvfølgelig gerne prøve en dag. 
Hvis man har grønne øjne passer lyserøde, og violette farver også rigtig godt til det. 

Se det er en øjenskygge efter min smag, som jeg gerne ville gå med. 
Den er rigtig god og kan sagtens bruges til hverdag. 
Jeg kunne også godt finde på at bruge den til fest, sammen med en anden farve, lidt eyeliner og måske et par øjenvipper. 

Dette ville typisk være den farve øjenskygge som jeg kunne finde på at bruge ud over den beige øjenskygge oven over. 
Den er ret flot brun uden at det er kedeligt eller noget. 
Hvis du har blå øjne, er det klart en fordel at bruge en af de to ovenstående farver. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...