fredag den 4. oktober 2013

Min kærlighed.

Jeg synes ikke at jeg kunne tillade andet end at fortælle om min kærlighed, når nu jeg kørte en kærlighedsuge, det ville da være dumt.
Jeg har egentlig holdt min nuværende kæreste meget anonym overfor bloggen, end jeg gjorde med min daværende kæreste, og det samme har jeg gjort overfor min familie, nok mest af alt fordi jeg er rigtig bange for at blive såret en gang til og det vil jeg ikke kunne bære, at skulle fortælle det til alle en gang til. Jeg ved at min nuværende kæreste aldrig vil behandle mig så dårligt som jeg blev i mit sidste forhold, og han kunne aldrig finde på at gøre sådanne ting ved mig, men jeg er stadig bange for at det hele knækker på et eller andet tidspunkt.
Men det betyder ikke at jeg værdsætter ham og jeg holder af ham, mere end nogensinde før, og jeg er gladere for vores forhold end nogensinde før, og det er måske også derfor jeg vil holde det hemmeligt.

Men vi har snart været sammen i 4 måneder, og en eller anden form for introduktion skal der jo være.
Vi går i klasse sammen, og har egentlig aldrig rigtig snakket sammen før vi begyndte i skole efter jul og da jeg ikke længere var i et forhold, sagde det hele bare klik! :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...