tirsdag den 22. oktober 2013

Care by Gun-Britt

Hvis jeg skal købe noget til volume - som jeg nok snart skal, da jeg stort set har brut alt op - så tror jeg at jeg vil prøve noget andet end Matas styling serie.
Jeg kiggede lidt rundt på Matas hjemme side den anden dag og gik så ind under Volume og fandt denne:

LINK
Der er 150 ml. i - lige så meget som der er i saltvandsspray fra matas eget mærke, og som er den jeg normalt bruger.
Den fra matas koster bare 70kr. 
Den koster kun 60kr. og den skulle være rigtig god til fint, og kort-mellemlangt hår - altså mit! 

Det viser sig så at hun har lavet en hel masse i den her "Care"-serie, som altså kun koster 60kr. 

Så næste gang jeg skal have noget skal jeg helt klart prøve "Care"-serie. 

LINK
Den her kunne jeg sagtens finde på at købe ved samme lejlighed. 

Nogen af jer der har prøvet "Care"-serien? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...