onsdag den 23. oktober 2013

Denne tid af året. // i ord.

Det bliver mørkere, for hver dag, koldere for hver morgen og snart skal man pakkes helt ind for at gå ud med skraldet. Ligeså meget som jeg hader det, elsker jeg det.
Der er ikke noget værre end af skulle have flere lag tøj på for at gå uden for en dør. Eller at skulle stå op før solen er. Og ikke engang være nået hjem, før den er på vej ned igen. Men der er næsten heller intet mere hyggeligt, end at krybbe op under sin dejlig varme dyne, med stearinlys tændt over det hele, og se en masse gode film og serier. Jeg elsker det simpelthen.
Jeg tænder allerede stearinlys når jeg kommer hjem fra skole, for hyggens skyld, men også fordi at de varmer på en helt speciel måde, og så elsker jeg duften.
Men det er på en eller anden måde også ret hyggeligt at vælte sig i sne, lege sneboldskamp og bygge snemænd, så længe man kan komme ind i varmen bagefter!

Men nu skal jeg desværre ud i kulden, selvom at den ikke er helt under frysepunktet, for jeg går dog stadig rundt i læderjakke.
Der kommer lidt billeder senere på bloggen.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...