tirsdag den 22. oktober 2013

Ny neglelak!

Jeg smuttede lige hurtig i matas i dag, inden jeg skulle med toget.
Jeg købte en pudder - intet specielt, så den gider jeg ikke at vise - og så en ny neglelak.

Jeg købte en neglelak fra L'oréal, de små nye som de er begyndt på at lave, og jeg elsker dem simpelthen bare. Jeg havde på et tidspunkt en lyserød af dem som jeg var helt vild med. Den løb så tør og ville så købe den igen, men de havde den ikke. Så jeg købte en i nuancen mørkere. Den er stadig megt lys, men mere lyserød, hvilket egentlig er godt, fordi jeg skulle bruge mange lag af den anden.


Farven er 202 Marie Antoinette

Jeg vil se om jeg ikke kan få lagt neglelak i aften så I kan se den. 
Men er næsten først lige kommet hjem og har også en aflevering og nogen lektier.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...