mandag den 14. oktober 2013

Kjoler

Jeg sidder lidt og drømmer om kjoler.
Jeg starter altid i god tid, med at lede efter jule og nytårs kjoler.

Her er lidt hvad jeg har fundet indtil videre;

Rigtig fin, mørke blå peplum kjole. 
Den fåes også i mange andre farver, og er fra Club L.
Køb den her; LINK

Hvis man er til farver, er denne også vildt fin! 
Køb den her; LINK

Jeg blev nødt til at tage billedet, med modellen på, fordi i simpelthen skulle se, hvor fin ærmerne på den er. 
Denne kjole er fra River Island. 
I kan købe den her; LINK

Den her kjole, bliver i nødt til at gå ind og kigge på, den er sindsygt smuk på! 
Den hænger helt rigtigt, så der ikke er det der hul under brystet. 
Jeg ville helt sikkert have købt den hvis det ikke var fordi den er åben på ryggen. 
Køb den her; LINK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...