torsdag den 17. oktober 2013

Paris.

Nu snakkede jeg om nogen dage siden om at jeg gerne vil til Lissabon. Det vil jeg stadig gerne, og jeg vil gerne der hen til sommer, da der er mulighed for at bade. Men i en påskeferie, eller efterårsferie, ville jeg ikke have noget i mod at tage til Paris.

Jeg var der da jeg var 4 år gammel, men jeg kan jo ikke huske noget, så jeg ville bestemt ikke have noget i mod at tage tilbage.



Jeg vil gerne rejse så meget som muligt, uden forældre. Det er bare noget helt andet, når man er på egen hånd. I ugen før påskeferien 2014 skal jeg til London på studietur, med min klasse selvfølgelig.
Men jeg vil gerne til storbyer jeg ikke har været før, eller som jeg ikke kan huske jeg har været i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...