mandag den 21. oktober 2013

Hvide jeans

Jeg vil virkelig gerne have et par hvide jeans, så jeg har søgt lidt på nelly.
Jeg har allerede et par derfra, som sidder helt perfekt bagpå men er 2 numre for store foran.
Jeg aner ikke hvordan det kan lade sig gøre!
I hvert fald, så er jeg igang med at vaske dem og tørretumble dem, i håb om at de kan blive mindre.
Ellers har jeg her fundet nogen fede, hvide jeans!

Hvide jeans, helt perfekte efter min mening. 
Disse er fra Cheap Monday, til 349kr. 
De kan købes her // LINK

Disse er bare fra only. 
Ligner dem oven over, og er meget lidt billigere. 
Men jeg ville aldrig turde købe et par Cheap Monday bukser over nettet, da jeg ikke har eget et par før, men kun har prøvet dem i butikker, og der synes jeg de var meget svære at finde den rigtige størrelse i. 
De kan købes her // LINK

Den sidste model her er lidt dyre. 
Bukserne kommer fra LEVIS og koster næsten 800kr. 
Hvis man går total op i mærker og er ligeglad med penge så er dette et sikkert valg. 
Men efter min mening, er hvide bukser specielt, stort set ens, og det handler bare om at finde nogen der klæder en godt! 
Men de kan i hvert fald købes her // LINK



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...