lørdag den 26. oktober 2013

Produktiv lørdag

Jeg har simpelthen først haft tid til at blogge nu! Jeg stod godt nok op kl lidt over 9 tor jeg den var, fordi jeg ville igen med at lave en dansk kronik jeg har for. Det endte dog med at jeg så gossip girl til omkring kl. 12 hvor jeg så gik i gang med at hjælpe min lillebror med at rydde op på sit værelse, min far og søster var nemlig igang med at flytte værelse hendes værelse. Bagefter spiste vi frokost og kørte ned og købte sodavand, da vi kom hjem ryddet jeg op i køkkenet og i stuen og så gik jeg i gang med at planlægge nogen indlæg for bloggen, og nu har jeg lige spist og så skal vi til at se film. Så ikke så meget bloggin' i dag. Jeg har planlagt lidt indlæg for i morgen, da den dag skal bruges på at skrive kronik som jeg ikke fik gjort i dag.

Kys! /N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...