onsdag den 23. oktober 2013

I min pung.

Jeg tænkte at jeg også ville lave et af disse populære "se hvad jeg har i min taske" Min taske indeholder bare altid noget forskelligt, men min pung har altid nogenlunde samme inventar.


Jeg har altid, høretelefoner, p-piller, panodiler, brillerens, desinficerende, læbepomade, eyeliner, eyebrow pen, musikdeler, tyggegummi. 






Jeg tror faktisk også at jeg har noget så mærkeligt som en CULT tatovering og sårrenseserviet.
P-piller, har jeg ekstra af, fordi jeg af erfaring ved at jeg godt kan komme afsted uden dem. Panodil, simpelthen bare i tilfælde af en smerte der skal dulmes. Musikdeleren, fik jeg i 7-11 med min kæreste i København i sommers. Brillerens, stammer også fra solbrille sæsonen. Desinficerende, frada jeg havde øjetbetændelse, og hele tiden skulle rense mine hænder hvis jeg kom til at klø for meget i dem, og så er det bare meget godt her til vinter, hvor der er så mange bakterier i luften. Så har jeg lidt makeup liggende, fordi jeg altid ender med at stå og mangle det i slutningen af en fest eller et eller andet.
Pungen er købt på eBay. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...