torsdag den 24. oktober 2013

L'Oréal // Mine favoritter + mine ønsker

Hvis man gern vil have virkelig god kvalitet, for så billige penge som muligt, så vil jeg til en hver tid forslå L'Oréal. Jeg vil faktisk våge og påstå at når det kommer til mascara, så er det mit yndlingsmærke.
Jeg har her for nyligt været på jagt efter en ny mascara, og jeg har ikke kunne finde en der var tilfredsstillende nok, og det har resulteret i at jeg har købt 4-5 forskellige mascara, uden at være tilfreds med nogen af dem!
Jeg elsker bare L'Oréals mascara.
Og heldigt nok så har billigparfume dem billigere end til normal pris.
Her er mine favoritter;

Den her eyeliner, må siges at være helt fantastisk. 
Penslen er hård, men samtidig blød og så er den firkantet, men har både en bred side og en tynd side. 
Det er simpelthen så smart! Den er mega intens sort og så holder den bare! 
Kan købes lige her // LINK

Den her mascara, er simpelthen en af mine yndlings! 
Jeg har haft den 7-8 gange og den er bare fantastisk! 
Den koster normalt 140kr, men på billigparfume, kan du købe den for 80kr. 
Kan købes lige her // LINK

Den her mascara elsker jeg også! 
De er der i forskellig slags, men jeg køber altid den her eller den bronze/guldfarvede, den kan jeg bare ikke vise jer, da den ikke er at finde på billigparfume. 
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad forskellen på dem er, men jeg ved bare at de gør noget virkelig godt for mine vipper! 
Jeg køber dem altid i dobbeltparker nå jeg er ude og rejse. Jeg ville også have købt dem, da jeg fløj til berlin, jeg kunne desværre bare ikke finde dem i Kastrup, men jeg kunne godt finde dem på vejen hjem, men der havde jeg allerede brugt SÅ mange penge at jeg ikke lige kunne overskue det. 
Anyway, så kan den købes her // LINK


Jeg tænkte at jeg også lige kunne vise jer, hvad jeg godt kunne tænke mig at prøve fra L'Oréal.

Den her har jeg altid godt kunne tænke mig at prøve. Den skulle give op til 70% synligere vipper. 
Den hvide mascara med styrkende base skulle give længere vipper og så den sorte for et helt intenst look. 
Den kan købes her // LINK

Denne mascara skulle give et helt vildt look. 
Bøje og forlænge vipperne samtidig med volume, men uden at de stivner eller klumper. 
Desuden står der at ens blik vil få mere dybde og intensitet, fra alle vinkler - og hvem vil ikke gerne have det! 
Den kan I købe lige her // LINK

Denne mascara har jeg altid gerne ville prøve! Især på grund af den børste! 
Jeg tror at man skal tage sig god tid, men der står så også at den kugleformede børste, fanger alle vipper, selv de korteste i hjørnerne, og så skulle den være meget præcis. 
Den kan I købe lige her // LINK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...