torsdag den 10. oktober 2013

New in // M.COSMETICS

Jeg vil jo virkelig gerne have alle de seje, farverigebørster i M.COSMETIC Trendy-serien.
Nu er jeg et skridt tættere på!
Jeg investerede nemlig, i endnu en børste i dag. Nu mangler jeg kun alle dem til øjenskygge.
Men da jeg har nogen på vej fra Kina, og har nogen velfungerende nogen i forvejen, tror jeg at jeg venter til jul eller sådan noget.

Den anden dag var jeg ude og cykle MTB i idræt, hvilket var mega sjovt, og skønt med den friske luft. 
Da jeg kom tilbage til skolen, fik jeg rigtig mange komplimenter fordi jeg havde helt røde kinder, så jeg købte også lige en blush, når nu jeg var i gang. 
Børsten // 69kr. 
Blushen // 65kr.

Den anden dag købte jeg også en mascara, og besluttede at prøve en ny, som jeg har tænkt på flere gange.

Indtil videre bruger jeg kun den til længde, jeg har ikke prøvet den til volume, endnu. 
Jeg har nemlig en der er ret god til det i forvejen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...