torsdag den 3. oktober 2013

Galla negle // OPI unfor-greta-bly Blue & gold dust

Jeg har her til aften lavet mine negle så de er klar til gallafesten i morgen. Mine sko er guld, derfor skulle jeg jo også have guld smykker, og, også lidt guld på neglene. Jeg ville også bare gernd have lidt farve, og valgte derfor min blå neglelak fra OPI. Så har jeg valgt lidt guld glimmerstøv på nogen af neglene, fordi blå og guld er et godt match, men også for at der er en sammenhængen, i det guld. :-)



Jeg ville gerne have lavet et indlæg om mit outfit i morgen, men min mor har mit spejlreflekskamera - derfor har jeg heller ikke lavet den give-away som var planlagt. Måske kan jeg nå det i weekenden.

Men jeg får min veninde til at tage lidt billeder af mig i morgen, som jeg forhåbentlig deler herinde, men ellers på min instagram; nicolinejohnsen 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...